2 years crise...

Kdyz jsem si pred par mesici cetla neco malo o krizich ve vztahu, rikala jsem si, ze TOHLE se nam nikdy stat nemuze. My jsme silnejsi a mnohem bliz...no, ve chvili kdy si to myslite jste asi na pocatku jedne takove. Mozna ji jeste necitite, ale prichazi. A nikdy neni Jen z jedne strany.
S H.nam to klapalo a klape...jenze oba dva, ac dohromady perfektni, umime sklouznout na sikmou plochu.
Kdyz jsem pred 5 mesici menila praci, myslela jsem si, ze se vsechno obrati. A kdyz budu konecne spokojena i v praci, budu doma Jen jako slunicko. Jenze mi NEKDO zapomnel zduraznit stary znamy fakt, ze obdobi adaptace je sakra tezky. A tak jsem se to sice snazila zvladat v praci, doma uz jsem ale tomu nevenovala takovou pozornost. A to, ze jsem na sve negativni emoce pouzivala H.jako hromosvod , no o Tom radsi nemluvim. A I v tak klidnem cloveku, jakym je, to jednou muselo bouchnout...
No, ale krize jsou od toho aby se resily...a taky pry, kdyz si o vsem promluvite, jste na dobre ceste. A tak mluvime...mluvime hodne o nas dvou, o pocitech...lepime to, na co jsme posledni mesice kaslali. Prvni ja, pak uz i on...a venujeme se-sobe, nam, tomu co nas bavi, tesi.
Milujeme se, to hodne! Hodne se objimame, libame, uzivame si sebe...

Krize, at uz jsou mensi nebo vetsi nam dost casto pomuzou uvedomit si, ze to, o co bychom prijit mohli je mnohem vetsi ztrata nez to, ceho se musime vzdat pro posileni vztahu.
A taky uvedomit si, jak je pro nas ten druhy dulezity...a ze kdyz nam nekdo dava oporu a podporu, tak to nutne neznamdna, ze to bude zvladat porad! Ze obcas potrebuje on mit tu svou zed, to pevne misto o ktere se opre.

Nejsem psycholog, ani vztahovy poradce. Sama se dost casto brodim ve svych srackach, a ze nejsou prijemny vime vsichni...ale dat moznost vypustit emoce ven a rict veci nahlas pomuze jako nic jineho.
Vztahy se nikdy nezAcela, pokud je nechame Jen tak a nebudeme o ne pecovat  a nebudeme mluvit o  pocitech, ktery nas dusi. Ony totiz nevysumi...ty pocity se nabaluji a kdyz bouchnou, je to uz vetsinou prusvih.

Tak my se jdeme do toho svyho oprit!

Komentáře

Oblíbené příspěvky