Yogurt cake in cheescake style...

...aneb když vás honí mlsná :)
Minulý týden jsem měla obrovskou chuť něco upéct. Pořád jsem chodila po domě a přemýšlela, co dobrého a relativně zdravého bych mohla vykouzlit. Pořád mě nic kloudného nenapadlo, skládala jsem na linku potraviny, zase je vracela a pokaždé jen smutně koukala....ale potom přišel nápad, zkusit vyrobit něco, co se bude podobat mému cheescaku. A musím říct, že se mi to teda POVEDLO! Vím, že samochvála smrdí, ale tohle je prostě a jednoduše luxusní.

Yogurt cake in cheescake style

Potřebujete:
cca. 350 gr bílého jogurtu
250 gr kysané smetany ( já použila 6%)
vanilkový extrakt
sušenky dle chuti
4 lžíce mouky
2 vejce
mléko
20 gr másla
velkou lžící rozpuštěné Nutelly

Jako základ jsem si rozdrtila 3 sušenky Oreo a 16 malých citronových sušenek. Zalila jsem je cca. 20 gr rozupuštěného másla a mlékem a dala péct. Neupeče se to tak krásně do křupava jako cheescakový základ, protože mléko to tolik nenechá- a já jsem zase nechtěla, aby se mi základ spálil, takže proto jsem to radši vytáhla dříve. 
Mezi tím si můžete umíchat směs na korpus. Je to jednoduché v tom, že pokud máte metličku, vymícháte to krásně do hladka, jakmile přidáte všechny potřebné přísady. Tentokrát jsem nepoužila žádný přidaný cukr, protože mě to ani nenapadlo, ale lžící jsem si nabrala Nutellu, kterou jsem rozpustila a protáhla jimi vrch, někde jsem nechala trochu více, na těch místech se Nutella dostala až do těsta a dala tomu na některých místech takový sladký moment překvapení. 
Pekla jsem to cca. 35-37 min, je dobré ale koláč hlídat protože každá trouba peče trochu jinak... :)
Přeji Vám DOBROU CHUŤ!

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky