Winter Depression...

Nejsem člověk, který by se rád něčím tajil, přípaně věci shromažďoval jen pro sebe a nic neřekl...jsem od přírody člověk sdílný. Ai tím, že mám ráda společnost, ráda mluvím, ráda druhé poslouchám a miluju ten pocit být tady pro druhé.
Ale je tady jedna věc, kterou nejsem schopna jen tak šířit, i když si myslím, oprávněně, že by nějaké "social awarness" mělo fungovat, protože tohle prostě může postihnout každého.
Před časem jsem se bouchla do hlavy. Asi by si každý řekl: "No, tak co...prostě se bouchla"...jenže u mě to mělo za důsledek mnohem hlubčí problémy, které se sice nevynořily hned, ale ukazovaly se postupně.
Ze začátku to začalo jednoduše, měla jsem JEN strach o své zdraví. Hm, bouchla jsem se fakt pořádně a tak se nebylo čemu divit. Jenže potom se k tomu přidávaly další a další strachy, až to skončilo tím, že jsem se jednoho lednového večera sesypala a řekla, že to dál nejde.
Kromě strachů se u mě začaly objevovat psychosomatické problémy a celková nevyrovnanost. Díky tomu, že mám vedle sebe super parťáka, člověka, na kterého se můžu hodně spolehnout, jsem se odhodlala a začala to řešit a mluvit o tom. A tak to píšu i sem...
Nevím, kolik lidí tohle čte, možná nikdo a tak to třeba mám jen pro sebe, pro to, abych si uvědomila, že to je jen další z nemocí, které nás můžou postihnout a není za co a proč se stydět. Důležité je s tím pracovat...a to já dělám. Vlastně bych na sebe měla být pyšná (mi říkají ostatní a já jim to začínám věřit).
A jestli to čtete a víte, že vás trápí něco podobného, klidně pište...ráda si poslechnu to vaše trápení, protože sdílení pomáhá...
DEPRESE se té mrše říká! A taky ÚZKOST! Jsou to nemoci, které nemusí být nutně řešeny léky, ale mohou. Ale věřte, ře je vždycky lepší, když vám s tím někdo pomůže.
Mějte se rádi, protože každý z vás je jedinečný a zaslouží si být v té největší pohodě, jako může mít.

Komentáře

  1. Uzasny! Na jednu stranu napises, ze jsi sdilny clovek a "milujes" tady byt pro druhe, zacnes clanek a v tom nejlepsim napises "jdete vsichni do haje, co vam ja budu psat". Doporucuju radeji s psanim skoncit nez psat stylem jakym pises. Myslim, ze nejsem jedina, koho vic zajima, jake byly priciny a jak vse pokracovalo, ale to by jsi zrejme musela byt tim, clovekem kterym by si podle svych blabolu tady chtela byt. Moje posledni navsteva tady.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky