About time/ Lásky čas

...nejsem nijak zvlášť emotivně naladěný člověk, resp. nepláču u každé reklamy, i přesto, že je tam strááášně milé koťátko, štěňátko nebo krásné baculaté miminko kopající nožičkama. Nejsem ani ta, která by pochopila vtipy napoprvé a nemusela si tak poposednout a nechat si ho pro jistotu ještě jednou zopakovat...
Včera jsem ale, DOSLOVA A DO PÍSMENE!!!! probrečela půlku filmu :) A to byl romantický příběh....
Bylo krásné, že Richard Curtis dokázal bez zbytečně komplikovaných zápletek napsat krásný film, který pohladil a ještě jsem si z něj odnesla i pár myšlenek. Ano, i on nezapomněl, že film diváky nezaujme jen tak, ale spolu s hlavním hrdinou jsme měli možnost cestovat časem a setkávat se s nejrůznějšími příhodami...přesně to j film About time aneb v českém jazyce- Lásky čas
Ale proč mě tento film doslova dostal? 
Hlavní myšlenka byla vlastně prostá a známá snad pro každého, ale i tak jsem se opět a znova přesvědčila, že není uměním všechno stihnout během dne, není uměním být super ženou, super otcem nebo jiným super hrdinou, kterým se mnohdy chceme stát....ale umění dnešní doby je zastavit se, nadechnout a


UŽÍT SI KAŽDÝ TEN TAK, JAKO BY TO MĚL BÝT TEN POSLEDNÍ!

A tak, i přesto, že jdu dnes trhat svůj zub moudrosti a vědomě se tím přípravím o část své inteligence :D jsem ráno vstala a první myšlenka byla taková, že si tento chladný podzimní den užiju. Možná mi neudělá radost pan doktor, ale zase mi ji udělá třeba to, že mám dneska možnost odpočívat a válet se v posteli bez sebemenších výčitek :)

A jak se dnešek chystáte prožít vy?



Komentáře

  1. Jejda, trhání zubu moudrosti je většinou náročné, tak ty jsi to snad zvládla v pohodě :)
    Já jsem se dnes tay téměř celý den válela, ale na pět musím do práce :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky