Za vším hledej....

...nedávno mi kamarádka řekla, že jí strašně chybí moje recepty a příspěvky na blogu a já si s hrůzou uvědomila, že je to stráááášně dlouhá doba, co jsem nenapsala ani čárku. Docela mě to mrzí, protože si říkám, že co si jednou poctivě člověk vybuduje, tím myslím své čtenáře, může taky lehce ztratit...
Znáte ale to přísloví?
 ....taky ve vás dokáží fotky vyvolat okamžitou pohodu? Já to mám u této...

"Za vším hledej ženu"
Tak teď vám s klidným svědomím můžu říct, že za mojí absencí nemusíte hledat ženu, ale v mém případě by to šlo otočit na opačné pohlaví, tedy "Za vším hledej muže" (to už zní mimochodem pro nás, ženské pohlaví i lépe, co říkáte)...ani jsem netušila, jak dokáže jeden chlap zamotat životem...ale o tom někdy příště :)
Určitě jsem ale
NEPŘESTALA VAŘIT A PÉCT!!! Většinou však veškeré mé kulinářské umění skončilo v útrobách strávníků dříve, než jsem ho vůbec stihla vyfotit.
Ale abych vás všechny navnadila, hned tento týden pro vás budu mít 2 super receptíky na podzimní mlsání :) a slibuju, že i nějaké to povídání.


P.S. A co dokáže rozhodit z režimu Vás? Podělte se v příspěvcích :)
 jedna podzimní....

Lůca


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky