Again...and again

Nejsem spisovatelka, která by měla na to, aby psala sáhodlouhé romány a nejsem ani člověk, který by měl potřebu denně vypisovat, jaký měl den, co všechno zažil, viděl a jak se vlůastně "sluníčkově" měl.
Jsem holka, kterou baví psát- občas, nárazově a docela často s tím sekne tak, jak aktivně začala. I když... čím jsem starší, tím na sobě nacházím více pečlivosti, preciznosti a odhodlanosti věci dotáhnout. Možná i proto, po letech, znova otevírám blog, který jsem vlastně psát chtěla, ale nikdy neměla dost vůle na to, vymýšlet články- aby to všechny zajímalo.

A teď si zpětně, s retrospektivou říkám, proč??? jsem vlastně chtěla, aby to, co napíšu mělo x desítek čtenářů?
Dnes mi na tom tolik nezáleží. Určitě se najde pár lidí, kteří si moje žvanění rádi přečtou a pokud je to zaujme, fajn! A pokud se rozhodnou už nečíst? Bude to tu jen pro mě :) a moji potřebu se prostě jen občas vypsat (a nebo přihodit nějaký ten recept- což už se moc neděje, protože v poslední době moc nevařím a když, tak se většinou omezím na rychlovku typu: zeleninový salát 100krát jinak a nebo taky ne, i když, i pár nápadů právě na recepty, které jsem si dovezla z USA, tady je)

Jsem ráda, že od sebe ve směru- budu psát 3krát týdně na blog a budu vydělávat miliony, nemám žádná očekávání a tak můžu sebe- a nebo případně i ostatní, kteří třeba občas kouknou, jen příjemně překvapit.

A na co se chystám?

Určitě tady samu sebe i vás, kteří si si tohle občas otevřete, zahltím tím, co mě aktuálně tíží nejvíce. Určitě se chystám shrnout i své zážitky z USA (to asi bude na několik článků) a 100% nevynechám ani postřehy z Prahy, kde aktuálně žiju, pracuju a chystám se nějakou dobu i vytvářet něco víc, než jen přechodné období mezi cestováním z bodu A do bodu B.

Komentáře

Oblíbené příspěvky