When you want to experience something "new" - Speeddating


Je to už více jak měsíc a týden, kdy jsem zlanařila jednu ze svých kolegyň jít se mnou na "rychlo seznamku". Řeknu Vám, 2 týdny dozadu, kdy jsme se plouživým krokem sunuly do místnosti, kde se celá akce měla odehrávat, jsme se vzájemně utěšovaly, že všechno bude fajn a zároveň si "nadávaly", proč jen jsme se přihlásily. Ani jedna z nás není žádná královna randění a seznámení "jen tak" je v dnešní době prostě taková trochu "záhada na druhou". 
No dobře, jsme tady, přebíráme svoje složky, zběžně kouknu, co mám kolem sebe za lidi. "Tý jo, tahle holka je krásná, ta další taky...a podívej na tu vysokou, co ta tady dělá?" Určitě jsme nebyly jediné, které v ten večer hodnotily a byly hodnocené...ono vlastně o tom to celé je. 
Po usazení za stolečky už jen čekáme na ty naše "nápadníky". Tentokrát jsou v přesile, což mě mile překvapuje, ale to je asi jediná vzpomínka, protože pak už se ke mně řine první, aha aha, klakson, druhý, poslouchám...a sotva něco začneme, klakson oznamuje, že další pán na holení přichází. Asi jsem pilná zapisovatelka, protože u každého z nich si zvládám dát pár poznámek a značit, jestli ON je ten pravý pro další seznámení-aka: "jde to vůbec?" Těch klaksonů zazní celkem 6, než přijde vytoužná přestávka. Rozhlížím se a vidím sympatického špinavého blonďáka, který má lehce zasněný výraz a nesmělý úsměv, když vidím, že kamarádka na mě posunky značí, abych se přidala k ní a pánovi (až po bližším seznámení jsem pochopila, že prosí o záchranu). Jako 10 přichází ten sympatický blonďák, třepe mi rukou a já jen koukám, že v dnešním složení je to už třetí stejné jméno. "Sakra, jak tohle budu rozeznávat?" ...netrvá dlouho a on u svého nicku získává kroužek (který značí, že bych se s ním ráda seznámila více). Pak už jen dva a konečně můžeme odejít. 
Je mi jasné, že dnes značím jen jednou 100%...ty zbylé kluky, spíš jen tak pro formu, abych dala případně šanci i jiným. Za 20 min přicházejí výsledky...a jeho e-mail s nima. Srdce mi poskočí radostí...teď už jen čekat, jestli napíše jako první....

Komentáře

Oblíbené příspěvky