Rekapitulace podzimního bucket listu

...můj podzimní bucket list vznikl tak nějak tím, že jsem milovníkem léta a přemýšlela jsem, co při podzimu, který jsem tady už nějaký ten pátek nezažila, budu vlastně dělat?
A tak vzniklo několik bodů a vy se se mnou můžete kouknout, jak se mi to celé vlastně povedlo?


  • PÍT VÍCE ČAJŮ- těch jsem chtěla pít více a taky piju! Skoro jsem tak vyřadila pití limonád. Zařadila jsem ale i více ovocných šťáv a za co se trochu stydím- i piva :D 
  • VYTŘÍDIT LETNÍ OBLEČENÍ- tenhle bod byl splněn už ve chvíli, kdy jssem ho psala. Od té doby jsem ale stihla spoustu z toho oblečení znova vytáhnout, protože prostě bych to nebyla já.
  • BÝT VÍCE KREATIVNÍ- chtěla jsem si vytvořit vlastní diář. Mno, ehm, snaha (asi tak 3 týdenní) byla, ale skutek ve výsledku utek a já si tak teď lahodím s kupovaným diářem od A Cup of Style (tím velkým, do kterého se vleze spousta poznámek). Nutno podotknout, že mi tak trochu chybí kroužková vazba, protože jsem si jí vždycky provlíkala propisku a taky kapsička, kam jsem spoustu věcí zakládala. Ale jinak je naprosto dokonalý.
    Ale na svém DIY jsem zapracovala a mám několik DIY (jako třeba adventní kalendář pro přítele- viz. foto) na které jsem opravdu pyšná.
  • STRÁVIT VÍCE ČASU SAMA SE SEBOU- tohle pořád tak nějak trvá. A asi bych na tom mohla zapracovat více...občas cítím, že to je potřeba. 
  • NAJÍT SI SPORT NA ZIMNÍ OBDOBÍ- done! Přihlásila jsem se do posilovny :) a docela i pravidelně tam chodím, tak jsem sama za sebe ráda.
  • ROVNOMĚRNĚ ROZDĚLOVAT ČAS - což se mi docela daří. I když! Je pravda, že doma jsem už nějakou tu dobu nebyla- ale na moji obranu, ono je to vážně docela daleko a tak se snažím aspoň o pravidelné hovory.
  • NAUČIT SE NEOTEVÍRAT PRACOVNÍ EMAIL - jo, tak v 98% jsem se tohle naučila. Samozřejmě, nastanou chvíle, kdy ho prostě MUSÍM otevřít, ale jinak...pohoda, klídek, ono se to nezblázní.
  • PŘEČÍST VÍCE KNÍŽEK hmmmm, čtu více, ale chtěla jsem číst více motivačních knížek a nějak se mi to nedaří....
  • ZKUSIT NOVOU KUCHYNI- splněn :) A budu ho plnit i v zimě!
  • POSTUPNĚ PLÁNOVAT -plánuju, no, tak nějak postupně. Pár malých i velkých plánů se už na 2018 rýsují :)
  • VÍCE SE USMÍVAT- ok, tohle si dávám jako úkol i na zimu! Prostě úsměvů není nikdy dost a přijde mi, že se v poslední době usmívám méně. Trošku mi už chybí sluníčko, které se nám ne a ne ukázat.
  • VÍCE VAŘIT JÍDLO DOMA- 000 nic :/ tohle se mi fakt nedaří!

  • POZVAT KAMARÁDY A ZNÁMÉ NA VEČEŘI- yes! Jedna z nejlepších akcí za tenhle podzim bylo Thanksgiving vol.1, na které přišlo pár známých a já měla jeden z nejkrásnějších večerů v perfektní společnosti.

    A na závěr, a doufám, že tohle se mi daří
  • KAŽDÝ DEN UDĚLAT DOBRÝ SKUTEK  snažím se o to! A mám sama ze sebe radost! A budu se snažit ještě více. 


    A co vy? Jak se vám dařilo? Jak hodnotíte váš podzim? A co budete chtít zlepšit v zimě?
    Můj zimní bucket list se už dává dohromady a během pár dní se snad objeví i na těchto stránkách.

  • Komentáře

    Oblíbené příspěvky