...Every morning at least 50 squats...

...:) aneb každý z nás má svůj vlastní cíl, nějaký ten challenge.
Zjistila jsem, že prostě sama se sebou potřebuju soutěžit...už nesoutěžím o to, že zhubnu (tuhle etapu jsem si už odbyla), ale o to, že si vytvaruju hezkou postavu a budu spokojená. A k tomu mi pomáhají challenge, které si do cesty stavím.
Momentálně mám hned několik: 
každé ráno dělám squats nebo burpees než se mi uvaří voda na čaj :)
každé odpoledne dělám to stejné při vaření
dva dny běhám, dva dny odpočívám ( a jednou ten půlmaraton dám pod 2 hodky)
cvičím, protože to prostě potřebuju k životu
chodím- zrušila jsem tramvajenku a chodím všude pěšky

Jakmile konečně vyšlo sluníčko a teplota se odrazila od 10 °C výš, hned je mi na tom světě líp. Najednou jde všechno lepší, mám více energie do všeho, což se odráží i v mých výsledcích. Poslední běh, který jsem dala, bylo 9,7 km za 57 min, pravda, uznávám, že to mohlo být klidně lepší, ale i horší :) 
A squaty? Těch udělám v plném nasazení 100...:) a zadek? Dnes jsem si všimla, že se VÁŽNĚ tvaruje :) A za TOHLE mi to opravdu stojí :)

A co vy? Co je VÁŠ životní challenge?

Komentáře

Oblíbené příspěvky