...Jak to všechno začalo...

(: KRÁSNÝ VEČER :)
Jsem ráda, že jste zavítali na můj blog. Jak již název napovídá, miluji vaření, pečení a jídlo všeho druhu a hlavně, zbožňuji pocit, že to, co pod svýma rukama vytvořím, někomu chutná...
Druhý část napovídá o tom, že miluji svůj život a díky tomu, že se na sobě snažím neustále pracovat a zlepšovat tak i kvalitu svého života, si ho řádně vychutnávám :)
A jak to všechno začalo?
Lásku k vaření jsem v sobě objevila už před pár lety, kdy jsem nastoupila na VŠ do Hradce  Králové, postupně jsem zdokonalovala své kulinářské umění a ke konci bakaláře si mohla říct, že umím celkem obstojně připravit nějaké to jídlo. Péct jsem ovšem nikdy moc nezkoušela. Poté, co jsem však začala studovat magisterské studium v Olomouci a dostala se mi pod ruce i trouba (a to se nikdy nemělo stát :) jsem začala rozvíjet vše pečené, zapékané, grilované a jiné tomu podobné. Vaření je tedy můj život...a můj život jsem já. Najít si cestu k sobě samé mi trvalo mnohem více času, loni v březnu jsem zjistila, že se sama se sebou necítím a nejsem spokojená, proto jsem na sobě začala pracovat. A to mě začalo neskutečně bavit.
Zjistila jsem si, kde jsou moje silná a slabá místa a co na sobě chci vylepšit. Myslím a s odstupem více jak roku můžu zhodnotit, že se mi to z velké části povedlo :)
A jedno z mých motto na závěr: (protože tím se řídím a vážně to funguje :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky