...Hard morning starts....

Znáte to?
Po těžké noci se probudíte, hlava vám třeští, ale vy už vymýšlíte, co dobrého si dáte na snídani? Že neznáte? Tak to nevíte, o co přicházíte :)
Já jsem "těžká snídaňářka". Snídaně je pro mě základ celého dne. Sotva se probudím, už se mi začnou sbíhat sliny na něco dobrého. Občas mám celkem dilema, co si vůbec dám...nejradši bych všechno, z těch mých zdravě nezdravých dobrot.
Určitě se budu snažit přidávat mých snídaňových dobrůtek co nejvíce, pro dnešek alespoň tu, která mě naprosto dostala:

Rýžovo- ovesná kaše: 

Možná si říkáte, takovou šlichtu může vůbec někdo jíst? Ale ochutnejte sami:
rýžové vločky
ovesné vločky
jablko
hroznové víno
avokádo
lžička medu
lžička arašídového másla

Rýžové a ovesné vločky jsem povařila v čisté vodě, někteří přidávají rádi i mléko, ale já moc nemusím tu typickou mléčnou chuť :) potom nastrouhám jablíčko a přidám to nejkrémovitější avokádo vůbec :D ( to krémové je prostě nej) a ještě chvíli nechám vařit. Nakonec přihodím jen hroznové víno, zakápnu medem a jako vrchol LŽIČKU ARAŠÍDOVÉHO MÁSLA. Mňam! Kdo neochutnal- nepochopí.
Ale já vám přeju KRÁSNÉ RÁNO a DOBROU CHUŤ!


Komentáře

Oblíbené příspěvky