...New week with a spring cheescake...

...taky milujete sladkosti? A taky vás baví hřešit trošku zdravěji, než ostatní? Od doby, co jsem začala jíst zdravěji přešly moje chutě různými stádii. Jednu chvíli jsem vyřadila sladkosti úplně, potom jen kostičku čokolády denně, potom jsem si zase sladkostí dopřávala do sytosti- to tehdy, když jsem běhala denodenně v horku,dešti, prostě kdykoliv a cvičila jak torpédo..Teď cvičím skoro každý den a sladkosti si prostě neodepřu, ale  přemýšlím, co peču.
Včera z toho vznikl vynikající cheescake, o který se s váma podělím.

Spring cheescake by Lucy


Na vrchní část:
1,5 balení nízkotučného tvarohu
1 balení ricotty
2 vajíčka
2 a půl lžíce mouky ( já dala špaldové)
2 lžíce medu
trochu citronové šťávy
1 tyčinka twix

Na spodní část:
jakékoliv oplatky ( já použila oříškové z Albertu,
cca. půlku 400 gr balení)
kousek másla na polití
trochu mléka

Na horní polevu:
jakákoliv čokoládka s tukem
(já použila několik druhů, proto mi to ne zcela ztuhlo, ale i tak je to moc dobrý)

Celé mi to trvalo asi hodku i s přípravou a pečením. První jsem rozdrtila oplatky, pořádně uťápla spodek a zalila rozpuštěným máslem a trochou mléka. Dala na cca. 10 minut péct do vyhřáté trouby. Mezi tím jsem si smíchala všechny ingredience ( jo, prostě jsem to dala do jedné mísy a vymixovala), přidala nalámanou twixku a dala péct. Pekla jsem zhruba na 150 °C, zjistila jsem, že čím slaběji pečete, tím méně hrozí, že vám povrch praskne. Jakmile je vnitřek tužší, ale ne tuhý, vypněte troubu a nechte dojít....on se hezky dodělá jen v teplíčku. Nechala jsem vychladnout a polila polevou a dozdobila ovocem....
Musím říct, že ač se na něj doma nikdo moc netváří, tak už je ho skoro půlka pryč :) Mňam..
A vám všem přeji:
DOBROU CHUŤ!!!!

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky