Double taste cheesecake

...a zase tady máme tolik oblíbená cheesecake. Maminka mi koupila ricottu, tak jsem se rozhodla, že budu péct. Měla jsem chuť na něco lehčího, nejlépe krásně vychlazeného a zároveň sladkého :) A tak volba cheesecaku byla jasná :)



Double taste cheesecake
na těsto potřebujete:
1 balení ricotty ( já měla 300 gr)
cca. 300 gr bílého jogurtu
3 lžíce mouky ( použila jsem celozrnnou, ale výběr je zcela na vás)
1-2 vejce
med, avokádový sirup, javorový sirup na proslazení
kokos
půl tyčinky twix
kakao ( popř. karob)

na spodní vrstvu jsem použila:
ovesné vločky
oříšky
 med
 olej
lžíci mouky

Postup byl jednoduchý a musím říct, že chuť vysloveně dokonalá. Na spodní vrstvu jsem rozemlela ovesné vločky, oříšky, postupně jsem přídávala med a olej, až vznikla hmota, která se lepila k sobě, vychází to tak zhruba na 2 lžíce oleje. Celé jsem to uplácala na dno formy a dala na cca. 10 min zapéct do trouby. Mezitím jsem si připravila těsto. Nejlepší na všem je, že můžete všechno naházet do jednoho. Já jsem se ale rozhodla, že udělám dvoubarevný a proto jsem si půlku těsta oddělila. Jednu jsem nalila do formy na již propečený korpus ( řeknu vám, ta vůně je dokonalá).A do druhé nasypala kakao. Promíchala opatrně, aby vznikly dvě barevné vrstvy a nechala propéct. Pekla jsme zhruba 40 min na 150°C. Poté jsem troubu vypla a cheesecake v ní nechala dojít. Jakmile je cheesecake vlažný, můžete na něj dát ještě polevu ( nejlepší je ovocná nebo čokoládová) a nechat zatuhnout v lednici. Nejlepší chuť má cheesecake až na druhý den, kdy se krásně uleží. 
Přeji Vám dobrou chuť!!!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky