Normal, slim or skinny?

....aneb jak si udržet nadhled a nezbláznit se z toho...
Už je to pěkná řádka měsíců, kdy jsem se rozhodla změnit svůj život, k trochu normálnější, trochu zdravější a pro moje tělo lepší stravě a celkovému životnímu stylu. Ze začátku to bylo o tom, abych se cítila líp. Došla doba, kdy jsem se cítila nafouklá, přeplněná a nebylo mi dobře, proto a i proto, abych vypadala o něco líp, jsem se rozhodla, že začnu se sebou něco dělat....
Začala jsem více sportovat, méně jíst sladkostí ( i když, co si budeme vykládat, zcela jsem je prostě nevyhodila :D) a celkově uvažovat nad tím, co jím...a ano, začala jsem i hubnout. Během více jak roku jsem zhubla o 24 kg- z 87 na 63, které si momentálně +- kilčo udržuju a je mi tak strašně dobře.
Setkávám se ale s názory, že jsem vychrtlá, rachitická, nic nejím a podobně...nějak lidem nemůžu vysvětlit, že můj jídelníček, ač se jim to zdá nepravděpodobné, je naprosto v pořádku, naopak je mi velmi dobře a cítím se ve své kůži...běhám, cvičím, jím tak, jak to sama cítím a že to nejsou jen klíčky a zdravé věci v mikro množství vím a ví to, snad, i lidi kolem mě....
Ale trápí mě to a rozčiluje...
Ano, hodně jsem zhubla, ale hodně nasvalila....problém je v horní partii...ta nějak nechce a nechce. Prsa jsou menší :D a ramínka ( i přes kliky) uzounké :) takže lidi chápu :)
Pro ukázku dávám fotky :)
...a co děláte vy? Setkáváte se s dotazy, divnými pohledy, obdivnými? 



Komentáře

  1. (Sakra tak ještě jednou - viděla jsem svůj komentář dvakrát, tak jsem ten druhý smazala a teď už tu není žádný :D)
    No psala jsem, že každé tělo je jiné, já bych třeba dala půl království a princeznu tak menší prsa ^^ a zrovna včera jsem byla obviněná z anorexie slečnou, co mi zadarmo na inbody na sport expu, ale po "konzultaci" na facebooku s holkama jsem si potvrdila přesvědčení, že se mám řídit podle toho, jak se cítím a ne podle tabulek a brigádnic na veletrhu :)
    Jo a moc hezké fotky samozřejmě ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      mám to naprosto stejně :) Jenže jen málo lidí tomu chce věřit...obzvlášť mamina, u té mě to mrzí ale úplně nejvíce :/ Jo...a to že mám menší prsa mi vůbec nevadí :) Je to takové nějaké příjemnější. Vždycky jsem měla díky prsům problémy se narvat do oblečení...teď se s tím žije mnohem líp :)

      Vymazat
    2. No já se svojí velikostí 65I ani neseženu spodní prádlo/plavky a o tom, jak mi to vadí při sportu a vlastně všem ani nemluvím x/ chtěla bych se naučit být vděčná, že jsem zdravá, ale nějak mi to v tomhle případě nejde ...

      Vymazat
    3. Jaj :( Chápu, že to je potom problém...ještě ta 65, já většinou trojčím, když neseženu 70...A chápu, jak moc tohle může vadit...mně stačilo D-E a už mi připadalo, že to je jako šutr...vidím, že každý máme svoje :)

      Vymazat
  2. Já se nikdy s takovýma ohlasama zatim nesetkala. Ale taky sem nezhubla až takhle moc a nejsem takhle hubená :-) Zatim se setkávam jen s obdivnýma komentářema :-) Spíš mě mrzí, že i když lidi vidí, že sem zdravě zhubla, tak si okolí stejně hubne po svym a nezdravě a já sem bezradná...jen táta mě trochu poslouchá :-D...někdo to prostě tak má, že má jednu část těla skoro rachitickou a zbytek je akorát... radim ti to neřešit, ale to asi moc nepůjde, co :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vnitřní krása je nejdůležitější a ty jsi prostě dokonalá taková jaká jsi, bez ohledu na to kolik máš kg! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky