...spring lunch...

..aneb když se cítíte unavené, nafouklé a nic Vás nebaví.
Znáte to...skončil semestr a začalo zkouškové, vy sedíte den co den na zadku, přemýšlíte, co dobrého k tomu učení a nějaké to zdravé jídlo sice zakousnete, ale mlsná vás honí taky....
Dnes jsem si uvědomila, že v posledním týdnu jsem toho pro sebe (až na každodenní chůzi a squat challenge) moc neudělala. Rozhodla jsem se teda, že se musím aspoň trošku odlehčit (ano, žaludku se moc nelíbí skladba mého jídla a mně popravdě taky ne :/) 
Takže tady máte můj lehčí a přesto velmi chutný oběd:
Zapékané jáhly se zeleninou a sýrem
Potřebujete:
jáhly
mrkev
jarní cibulku
brokolici
trochu mléka
vajíčko
sůl
pepř
sýr na postrouhání
řeřichu na chuť ;)

Celý recept je velmi jednoduchý. Jáhly jsem povařila společně se solí. Na druhé plotýnce jsem spařila brokolici a nakrájela na drobné kousky. Připravila jsem si i mrkev a žampiony. Je jen čistě na Vás, jak je máte rádi, já si je předem lehce podusila a opekla, ale někdo je má radši rovnou šopnout do pekáče čerstvé. 
Vše jsem společně promíchala, ochutnala!!! :) ochutnání je důležité, hlavně proto, že mám tendenci nedosolovat nebo přesolovat :D a nechala chvíli propéct. Poté jsem to zalila vajíčkem rozmíchaným v mléce a propekla do zlatova. 
Na závěr jsem celé dílo postrouhala sýrem a přizdobila řeřichou. Řeřicha je moje oblíbená bylinka. Rychle vyroste a já ji jsem schopna jíst po kilech :)
Dobrou chuť!!!!!

Komentáře

  1. Mňam, krásně to vypadá :)) a řeřichu taky miluju, mám ji permanentně na okně v kuchyni :))

    OdpovědětVymazat
  2. mnam to vypadá skvěle:) vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky