...My breakfast oatmeal pancakes..

...milujete snídaně? A milujete sladké snídaně?
Já neskutečně! Takhle při sobotě jsem dostala neskonalou chuť na něco dobrého, zdravého a ještě k tomu sladkého. Stvořila jsem svoje ovesné lívance. Mňam, ještě teď se oblizuju za ušima...a abyste se mohli olizovat i vy!, přicházím s jedním víkendovým receptem:

Oatmeal pancakes 


Na placičky:
60 gr ovesných vloček
100 ml mléka
voda
1 vejce

Dále jsem ještě použila:
1/2 jablka
pár zelených hroznů
2 lžičky bílého smetanového jogurtu
1 lžička medu
na závěr postrouháno kouskem tyčinky Margot


Ovesné vločky jsem namočila do vody s mlékem a nechala pořádně rozmočit. Jakmile jsou rozmočené, sami si zahustí hmotu, kterou jsem použila na placičky. Potom jsem přimíchala ještě 1 vejce a pekla ( nebo smažila?) na keramické pánvi, kde není potřeba dávat tuk. Placičky je potřeba nechat pořádně propéct, aby šly dobře odlepit, ale potom následné odlepení od pánve není problém. Jakmile jsem je upekla, nastrouhala jablko, pokrájela hrozny a dozdobila svýma oblíbenýma potravinama. Každý si tam může dát na co má právě chuť a největší výhoda je, že jdou i na slano, takže jsem si jich rovnou udělala pár navíc a využiju je k něčemu jinému.
Dobrou chuť!

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky