..Exams period has already started..

...aneb jak se zachránit ve zkouškovém?
Znáte to, začátek května, haldy knížek a skript na stole, vedle zvýrazňovače, potom nějaké pera, tužky, sešity,....nemluvím o haldách sklenek a hrnečků hromadících se vedle a za oknem ( jaký to paradox???) žhnoucí sluníčko. Že vám to něco připomíná? Ufff, nejsem jediná :D
Zkouškové začalo...a tak jsem se rozhodla, že vám zkusím napsat pár rad, jak se naučit, nezbláznit a ještě pro sebe něco udělat.
Je už jen na vás, jestli se učíte ráno nebo večer, ale je potřeba si uvědomit pár věci:
1. Učení je nejefektivnějších 30 minut, potom by měla být kratší přestávka ( mně pomáhá si dojít pro pití, na záchod, protáhnout se na nějakou pěknou písničku)
2. Učím se hned ráno, potom, co se nasnídám a potom začínám až odpoledne, kolem oběda můj mozek prostě vypne- pamatuju si tak mnohem více.
3. Čtu si nahlas, podtrhávám, při druhém čtení- pokud je na to čas, si dělám výpisky, z výpisků si většinou udělám další a další, využívám tak jak sluchovou, vizuální tak i grafickou paměť :) Vážně to zabírá!
4. Denně si aspoň 30 minut zacvičím nebo se projdu, nejlíp ještě s knížkou v ruce....
5. Když jdu večer spát, opakuju si důležité body, nevím proč, ale ráno se vzbudím a všechny je vím ( a už je nikdy nezapomenu).
6. Když se učím, jsem typický uchytávač, proto ( a taky i proto, abych nepřibrala) mám u sebe neustále něco k pití, tictac a nebo nakrájenou zeleninu a ovoce...osvěží to a pomáhá.
...a na závěr: UČENÍ JE SICE NUTNÉ, ALE POKUD TO NEDÁTE NAPOPRVÉ, SVĚT SE NEZBOŘÍ!

Všem Vám přeji Good Luck!

Komentáře

  1. Líbí se mi poslední věta :-) Taky si to furt opakuju, ale občas přeci jen přijdou chvíle kdy si to nejsem schopná vsugerovat a jsem schopná půl dne probrečet :-D S učenim to mam stejně - ráno a pak až odpoledne, říkám tomu poobědový útlum :-D A večer se taky učim až těsně před. Vždycky plánuju, že si něco ještě zopakuju před spanim, ale nikdy se k tomu nedostanu...s těma důležitejma bodama bych to mohla zkusit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ty důležité body jsou fakt super! Já na nich vystavěla svoje státnice! A jinak...sice to sem píšu, ale strašně dobře vím, jak to píchne, když to člověk nedá! Drž se!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky