..One month to go!!!!...

...Zdá se to neuvěřitelné, ale přesně za měsíc touhle dobou už budu sedět v letadle do Houstonu! Jsem neuvěřitelně nervozní a nadšená, protože Houston naprosto miluju! 
Loni to bylo poprvé, co jsem okusila tu zaoceánskou chuť...a že mě naprosto učarovala je jasné, protože se vracím znovu.Víte, že si naprosto přesně pamatuju to, jak jsem vystoupila z letadla, to, jak jsem potkala svého prvního hada a střetla se s ním tváří v tvář, to, jak jsem zjistila, že Míla bydlí kousínek od mého domu :) už tehdy to bylo osudové....všechny momenty jsou pro mě nezapomenutelné!
Na koho se těším nejvíce? Na všechny!!! Ale asi nejvíce na Mílu :) moji zlatou a milovanou a taky Wyatta. 
A na co se nejvíce těším? Na čínu :) a na Frozen yogurt....
prostě se těším, těším, těším :)
...a více se dozvíte příště, tak :P

Komentáře

Oblíbené příspěvky