...Celery burgers...

...když jsem byla malá, ošklíbala jsem se nad vším, co bylo společné s celerem, mrkví, brokolicí a podobnou zeleninou. Znáte to, dítě :) školou povinné...
Od doby, co doslova miluju zkoušet zdravé recepty jsem přišla na chuť i různým podobám těchto zelenin, ale celer jsem ochutnala až nedávno, ale tak, že jsem mu doslova podlehla. Pro dnešek jsem si pro vás připravila moje oblíbené celerové burgery, které ale nesmažím, pouze peču :)
Celerové burgery 
budete potřebovat:
celer ( množství dle chuti)
trochu strouhanky na zahuštění ( používám celozrnnou)
vajíčko
sýr
koření dle chuti


Celer nastrouhám na drobno, je to sice práce na dlouho, ale čím drobnější, tím lepší. Potom přistrouhnu trochu sýra. Do toho přidám trochu strouhanky a vajíčko. Správnou konzistenci poznáte tak, že celá hmota drží při sobě a při uplácání kuliček se nerozpadá. Takže pokud děláte ve větším množství, většinou použiju vajíčka 3. Přidáte koření a pečete nebo smažíte. Mamka je před smažením ještě lehce popráší strouhankou, já když peču, tak jen vytvořím kuličky.
Peču do zlatova :)

Dobrou chuť Vám všem!!!!

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej! Jsou moje oblíbené :) Já ještě nezkoušela ty hranolky..ale třeba v tomhle nejde chuť vůbec poznat

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky