...My small big challenges...

...aneb když "být štíhlá" už nestačí...
Denně potkávám na ulicích spoustu krásných holek (a nemyslete si o mě nic podivného :), některé štíhlé, některé normální a některé i při těle, ale každá v sobě má svou určitou krásu. Vždycky jsem toužila po štíhlosti, mám ale široké boky a tak ze mě nikdy světoborná modelka nebude :) Ale štíhlá jsem, řekla bych, že poměrně pěkně. Zjistila jsem ale, že to už mi tak nějak nestačí. Nechci být štíhlá, ale vysportovaná! Proto jsem se zařekla, že letošní letní úkol bude:

  1. Zapracovat na svém bříšku- aby nebylo JEN ploché, ale i pevné a vypadalo aspoň trochu vypracovaně
  2. Zlepšit držení těla - neustále se totiž hrbím, což za a) není vůbec pěkné a za b) si tím ubírám cenné cm
  3. Zvětšit objem rukou- nemusím mít nutně ramena a svaly jako Arnold, ale trocha nikoho nezabije
  4. Zpevnit stehna a zadek - na tom pracuju už nějaký ten týden a výsledky se pomalu, ale jistě dostavují
  5. Zvýšit počet uběhnutých km- mým cílem je se dostat na 10 km/ hod a uběhnout obden min. 15
  6. Zapsat se na salsu a bachatu- v Houstonu jsem objevila krásné taneční centrum 5 mil od našeho domu :)
  7. ...a na závěr, najít svoji vnitřní krásu, protože TO je ta pravá věc, která nás dělá krásnýma...

Komentáře

  1. musíme se mít rády, jaké jsme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Ale dávat si malé nebo větší cíle ve svém životě není nikdy k zahození :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky