..Runtastic..

...aneb na čem zrovna ujíždím?!?!
Moje nová aplikace v mobilu! Né, že bych byla nějaký technicky zdatný jedinec! Já vlastně nikdy ani ten "super vychytaný cool" mobil nepotřebovala :) a to, že ho mám je jen vlastně díky tomu, že starého jsem pohřbila, ale zjistila jsem, že jde na něj stáhnout spoustu super aplikací. Těch si teda cením.
Už delší dobu na něm používám kalorické tabulky a časovač, to je jedna věc, teď jsem si ale do něj stáhla RUNTASTIC ( http://www.runtastic.com/) ! Kdo ho nemá, neví, o co přichází...prakticky si měřím svou celodenní chůzi, kamkoliv jdu, tak zapínám a pak jen pauzuju, když nic nedělám. Na konci dne jde aspoň hezky vidět, že i když jsem třeba nešla běhat ( a to teď, v "období dešťů" jak tohle zamračané počasí nazval brácha dělám častěji), ujdu denně minimálně 4 km, což se už počítám.
Taky tahle suprová aplikace umí vypočítat průměrnou rychlost a počet spálených kcal. Takže využívám a kudy chodím, tudy měřím :)
A co vy? Jaké aplikace ve vašem mobilu zrovna frčí? 


Komentáře

Oblíbené příspěvky