...New week with a new recipe...

...krásné ráno. Přicházím se slibovaným TVAROŽNÍKEM :) Jelikož se ráda inspiruju u ostatních, ale ještě radši tvořím podle své vlastní hlavy, je to takový mix chutí, ale výborný mix chutí!

TVAROŽNÍK podle Lůcy
Potřebujeme:
2 vejce
podle velikosti zapékací mísy:
1-2 vaničky tvarohu ( já používám nízkotuk, ale je lepší, že se neroztéká¨
4 lžíce jogurtu nebo kysané smetany
trochu 31% (nebo prostě jakékoliv) smetany je šlehání
banán
polomáčené sušenky
2 velké lžíce medu (nebo čehokoliv, čím zrovna chcete přislazovat :)
4 lžíce polohrubé nebo hrubé mouky
trochu mléka (na zalití sušenek)


Jak už jsem říkala, jsem experimentátor, takže jsem chtěla něco nového. Koupila jsem balení polomáčených (ano, bylo v akci) a naskládala je do kulaté mísy společně s banánem, zalila mlíkem, aby to všechno krásně zvlhlo a mezi tím mixovala vše potřebné.
Do velké mísy jsem si dala tvaroh, 2 žloutky (bílky jsem oddělila a ušlehala sníh), med,  jogurt a smetanu, to vše promixovala a přidala i mouku. Někdo přidává i prášku do pečiva, ale je to jen čistě na Vás, jestli chcete mít dezert vysoký nebo ne. Na závěr jsem do těsta zlehka přidala vyšlehaný sníh a pekla v troubě na 150°C zhruba 40 min. 
Vybízelo mě to k tomu, abych přidala i polevu, ale protože jsem byla nedočkavá a chtělo jíst tvarožník co nejdříve- a i tak to trvalo až do večera, než se mi hezky vychladil v lednici, což mimochodem doporučuji všem!, tak jsem polevu nedala..ale hodila by se :)
V příštím experimentu budu zašlehávat ovoce do tvarohu, mám v plánu maliny, myslím, že to bude mňamka :)
Vám všem přeji 
DOBROU CHUŤ

Komentáře

Oblíbené příspěvky