...53. FILM FEST IN ZLIN 2013..

...aneb jak si nezdravě zahřešit v průběhu celého týdne :)
Tento týden se vážně NEHLÍDÁM....rozhodla jsem se totiž, že tenhle týden si vážně užiju :) A taky si ho užívám. Od pondělí se starám o více či méně příjemné hosty a FILM FEST ve Zlíně si vážně užívám. Co si užívám ještě více jsou rauty!!!! Večer vždycky začnu dobře, nějaká ta rybička, dušená nebo grilovaná zelenina a jsem na sebe více než pyšná...potom se ale objeví zákusky a sladké deserty a já bych se zbláznila :D Ano, na tomhle tento týden vážně ulítávám! Ale jen tento týden :) Protože příští už se zase vracím zpátky do svých zdravých rovin...ne, že by se mi nelíbilo být každý večer na rautu :) Ale ani mému žaludku se to plácání moc nelíbí.
A co cvičení? Nezapomínám, alespoň v tomhle jsem poctivá...denně mám v nohách pár km, ve středu to bylo dokonce 15! A jsem na to řádně pyšná :)
 Dnes je to teda naposled! A slibuju a přísahám, že od soboty už budu zase ta zdravě uvažující Lůca :)
Vám všem přeji hezká páteční den!



Komentáře

  1. Já mám teď taky "hodně" povolený režim o zkouškách,ale za to skoro bez cvičení, takže na tom nejsem tam pozitivně jako ty :DD ale závidím ti teda účast, vždycky jsem chtěla být někde takhle "backstage" ;) a pěkné fotky, krátké vlasy ti opravdu sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Backstage je úžasná v tom, že pokud chceš, můžeš se dostat do hodně blízkých kontaktů, které se v budoucnu hodí...no, ale tenhle povolený režim je jednou za čas celkem fajn, vědět, že se můžu vrátit ke svému zdravému jídelníčku :)

      Vymazat
    2. To je taky pravda, už se těším, až zas najedu na pravidelnost se spoustou pohybu !!! :))

      Vymazat
    3. Tak na to najedu až po 13. červnu, to budu zase v Americe, tam mi to všechno šlo tak nějak samo :)V tomhle si říkám- už aby to sakra bylo :D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky