...More than a week :)

...aneb jak jsem cestovala, až jsem docestovala a úspěšně prožila první týden :)
Cesta byla dlouhá a únavná....začnu ale od toho, co jsem dojela do Prahy.
Tam na mě čekaly 3 milé slečny, které mě ubytovaly u bývalého spolubydla Ondry....bylo to moc milé večerní setkání a hlavně pokec :) Je fakt, že mě trošku rozptýlily, teda rozptýlily tolik, že jsem nakonec šla spát až v o půl 2 ráno, takže mi na celý spánek zbývalo jen 1,5 hodiny....ale stačilo to. Ráno jsem na letišti byla nervozní a v "očekávání"....kupodivu, vše proběhlo hladce, let byl příjemný a kdybych neseděla u okýnka ( upozornění, na dlouhý let to NENÍ výhoda koukat na krásu oceánu :D), asi bych byla úplně nejvíc šťastná!
Na letišti v Houstonu to bylo trochu "tragické", hlavně proto, že mě tam NIKDO nečekal. Tak jsem si hezky sedla a čekala, čekala a čekala...až mě nakonec napadlo zavolat z budky. Tom měl špatné info,  takže místo příletu 13.20 měl nahlášeno 3.20 :D ano, ta 1 se někam zatoulala...
A už začal kolotoč, který tak dobře znám :) Seznamování se schedulem kluků, s tím, co kdy, kde a jak bude..a osvěžování paměti....
ale kupodivu!!!!!
Během týdne jsem poznala, že jsem vlastně toho moc nezapomněla. Pořád se mi tady řídí líp, než v ČR, i přes původní obavy z dálnice už na ni vjíždím a vyjíždím s poměrným klidem, přejíždím z pruhu do pruhu a už při tom nezatajuju dech  
Dětičky (ač mám tenhle týden jen jedno) jsou pořád stejné, jen trošku povyrostly a mají více povinností a já méně starost
í  Plus pro mě... 
Počasí mě, až na středeční průtrž na dálnici, zatím nezklamalo. Pořád je krásně a teplíčko...a pokud není, tak si s Mílou zatopíme  Bazén v Southside place je pořád stejně krásně teplý a čistý jako loni a já jen doufám, že se v příštích týdnech budu moct opálit trochu víc, i když už ani teď nepřipomínám ten sýr, jakým jsem byla v ČR.

Zase běhám a běhá se mi krásně, takže se těším, až si pořádně prodloužím trasy. Nový cíl pro tohle léto jsou min. 3 pull ups, to jsem si slíbila 
Miluju americké ( čínské) bufety, ve kterých se můžete najíst jak se vám zlíbí a miluju, když nikdo neřeší, co si dáte na talíř a nebo jak vypadáte.
Obchody jsou pořád stejné a stejně plné nádherného oblečení  ale zatím jsem neměla tu "pořádnou" nakupovací mánii  Takže pár kousků sice přibylo, ale využívám je denno denně, protože díky super teplíčku prostě v jednom oblečení déle jak den nevydržíte 
A ano...konečně a jako vrchol všeho jsem se potkala s Mílou! Po více jak 9 měsících  jsme opět spolu. Jupííí

Tahle krása na mě čeká skoro každý den :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky