..Tadydadydáááá and this is the end...

...aneb 53.ročník FF ve Zlíně věnovaného pro děti a mládež skončil. A ač je mi to nesmírně! líto, doufám, že se můžu těšit na další. A co jsem za tento týden prožila?
V pondělí jsem přivítala svého prvního, teda první, hosta- ruskou animátorku, mladou, sympatickou a velice nesmělou slečnu. Znovu jsem viděla své, teď již můžu říct, kamarády, spolupracovníky, delegáty :) a užila si Opening ceremony v doprovodu (dlouholetého) kamaráda Davida.... (a nehorázně se přejedla :D :D :D)
Druhý den byl pro mě neskutečně významným. Už od brzkého rána jsem byla delegátkou hosta, mému srdci blízkého, Marka Ebena. Celý den se nesl v duch neskutečných honiček, protože Marek Eben si letos přijel přebrat svoji hvězdu na chodníku slávy, ale za tu dobu, co jsem měla možnost p.Ebena poznat, musím říct, že si ho cením ještě více. Chytrý, milý...noblesní a okouzlující člověk....a ano, i v úterý, tentokráte v Baťově vile, jsem si dala do nosu :)
Středa se nesla v duchu přijždějicí dánské delegace k filmu Max Trapný 3, musím říct, že už ten den jsem byla hodně unavená, takže jsem si cenila toho, že delegace přijela až v odpoledních hodinách a já si tak ráno mohla pospat. Byla jsem velmi mile překvapená- jak z delegace, tak i znovu objevené Zlíňanky, která má tu nejlepší zmrzlinu s nejlepším pohárem na světě!!! Nothing can be better....a pozor, tenhle den byl významný i proto, že NEBYLA žádná party a já tak šla spát jako člověk.
Čtvrteční den a opět honička :) Už ani nic jiného pomalu neznáme...Balcon party, red carpet a večerní Enapo party ve stylu 30.let, tohle BYLA paráda! Mám naprosto nezapomenutelné vzpomínky, obzvlášť to, že jsem se mohla svézt autem z r.1928, Mercedesem, zatancovala si...a ano, opět se přejedla :D
Poslední, páteční, den jsem se podívala na film mojí delegace, musím říct, že jsem se bavila :) A potom i pěkně zapotila u překládání všetečných otázek dětí, které se přišly podívat na projekci...ale zvládla jsem to.
Večer se projela rychlostí 190 km/h, podívala se na krásný galavečer a popovídala si s Rockem Demmersem, Vojtěchem Jasným a Arkaitzem Basterrou, 3mi úžasnými reřiséry...
Celý tento festival můžu zhodnotit velkou 1! Moc se mi to líbilo a díky skvělé společnosti si to i neskutečně užila!

Komentáře

  1. ty jo tak to muselo být úžasné !!! :) jak jsi se dostala k takové práci? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo :) No a dostala jsem se tam tak, že jsem loni prošla castingem.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky