After a year....

...aneb jak se stát lenochem v psaní...
Po roce, well, dejme tomu po více jak roce se opět vracím ke psaní. Člověk by už pomalu zapomněl, jak se to vůbec dělá. Ale ten čas byl natolik neúprosný, že jsem mnohdy zapomínala na více věcí, než jen blog.
Za ten dloooooouhý rok se událo spousta věcí:
  • Přibrala jsem pár kg
  • Zhubla jsem pár kg
  • Procestovala nové kouty světa
  • Poznala nové kamarádky
  • Napsala diplomku
  • Obrečela ztracené lásky (ano, můj expřítel je nejen zasnouben, ale už i čeká rodinu, má s přítelkyní byt....!)
  • Odstátnicovala
  • Stala se Mgr.
  • Naplánovala budoucnost
....a teď jen čekám, modlím se a doufám...a u toho vařím, peču a snažím se zabavit, než přijdou ty kroky následující. A jak to bude? To doufám uvidíme všichni brzo...
Snad se mi během pár dní podaří přidat recept na úúúúúúžasný, ne zcela nejdietnější, ale naprosto luxusí nepečený a super rychlý dortík :)

Tak hezký večer,
Lucie

Komentáře

Oblíbené příspěvky