At the crossroad of life.../ Na křižovatce života...

...určitě se to stává nám všem, nejenom mně, že?
Člověk se ocitne ve chvílích a situacích, kdy přemýšlí, kam dál s životem a co si vůbec počít. 
Jsem cestovatel a jak s oblibou říkám, mám "traveler heart" a jen málo kdo mě udrží na jednom místě. Občas (lépe řečeno, tato situace nastává velmi zřídka), se zastavím a nadechnu se a řeknu si: "A co dál?"
Zrovna dneska, relaxovala jsem ve vaně, chatovala s Jihoafričanem na WhatsApp a on: "A co teď?", většinou u mě zazní odpověď, že Deli to vyřeší, ale zrovna mu jsem nechtěla odpovídat takto...
Ano, mám svůj sen a plán, který, dokud ještě není s určitostí jistý, nechci troubit do světa, mám i záložní plán...Ale mám vlastně nějaký další? A co když se stane, že budu chtít jednou zůstat na místě? Jak tohle zvládnu? No, odpověď jsem zahrála do autu, kdy si o mě chudák musí myslet, že jsem totally crazy friend, ale...u mě vyvstala spousta otázek a zase mi to nedá spát...
Ocitám se na křižovatce, kdy nevím, jestli vpravo nebo vlevo, bojím se jít rovně....a co víc, s hrůzou se probouzím, že bych měla zůstat stát na místě (a tady je zase další ALE).

Mé motto, kterým se řídím je: " I cesta může být cíl"...ne každý se na ni odhodlá, ne každý si tu cestu chce udělat klikatou a se spoustou zajížděk...Jet rovně neznamená, že se nepodíváte vpravo nebo vlevo, jen to bude trvat o trochu delší dobu, asi jako mně...
A tak, pokud se někdy zastavíte, stejně jako já, na křižovatce života, nadechněte se a směle pokračujte. Ať už vaše cesta bude rovná, klikatá, po horách nebo nížinách, ať už při ní budete muset běžet nebo se někdy ohlídnout a jít o kousek zpět, vždy to bude jen a jen vaše cesta, kterou vám nikdo nevezme. Nelitujte kroků, které jste v minulosti udělali. Očistěte boty od bahna a pokračujte dál, protože i bahno, které jste si po minulé cestě vyšlápli, vám v budoucnu pomůže....:)


Komentáře

Oblíbené příspěvky