My evening with brocolli pizza without carbs

...to, že ráda jím, to je asi jasné všem, kteří zavítají na moje stránky. To, že tyto lahůdky ráda připravuju, je snad jasnější ještě více. Jsem od mala požitkář, dobré jídlo si nejen ráda připravím, ale dokážu i dlouhou dobu vychutnávat a ano, dokonce si po sobě ten kuchařský bordýlek i ráda uklidím
V naší rodině se v poslední době stravujeme více, než zdravě. Do večeří se snažíme zařazovat hodně bílkovin, správné sacharidy a minimum tuků. Ale co pořád vařit, aby nám to chutnalo a zároveň jsme tímhle vyvařováním nepřišli tzv. "na buben"? To je mnohdy otázka...a tak ve velkém opakujeme saláty nejrůzněších druhů, stejně jako tvarohové pomazánky.
Už dlouhou dobu na internetu koluje "pizza", jejíž základ je z brokolice a sýra, což, jak ráda a všem podotýkám, jsou moje velmi oblíbené suroviny k vaření. Včera jsem tento "malý zázrak" zkusila a nedá mi to, abych se o něj s vámi nepodělila.
Brokolicová pizza
na těsto potřebujete:
1 rozvařená brokolice
60- 70 gr sýra
2 vejce

na povrch:
cokoliv co máte rádi
já si dala: šunku, sýr, vajíčko, papriku, kukuřičky a tofu

Postup: 
je velmi snadný. Rovařenou brokolici jsem pořádně pomačkala, spojila se sýrem a vajíčky a na pečící papír poctivě naplácala. Předem jsem si ještě pečící papír potřela kapkou oleje, abych mela jistotu, že se mi to nepřichytne. 
V rozehřáté troubě jsem tento základ pekla cca. 20 min. To, že je těsto propečené poznáte tak, že se vám v některých místech začne nadzvedávat. 
Potom už je čistě na vaší fantazii, co si na ni dáte a co máte rádi.

Dobrou chuť!

Komentáře

Oblíbené příspěvky