Mug cakes in muffin forms (for a better morning)

...dnešní ráno jsem měla prostě chuť na něco nového, co si nedávám každý den (i když možná začnu) :D
Nečekala jsem, že můj pečící výtvor, který dám na pár stránek, vzbudí takovou pozornost, ale přiznávám, že mě to nepokrytě  těší, hihi.
Na internetu je v poslední době velký boom v podobě mug cakes, které každý dělá podle své chuti. Já se rozhodla pro vyzkoušení tradičního a updatovaného.
Tradiční jsem okoukala u Adenike, i když i ten jsem upravila
Připravte si tužky nebo ctr C ctrl V, recept je tady:
(nečekejte v něm nic složého)

40-50 gr sypaného musli (ne zapékané!!!!)
1-2 vejce
trocha prášku do pečiva
peanut butter

na update:
vše stejné, plus banán a velkou lžíci tvarohu

na přeliv:
tvaroh rozmíchaný s mlékem a čtvereček čokolády

Musli jsem pomixovala, rozklepla vajíčka a spojila i s práškem do pečiva. Mám čokoládové, nijak jsem nedoslazovala a přesto bylo vynikající. Formičky na muffiny jsem naplnila cca. do půlky a dala lžíci peanut butter, zakápla vrškem a pekla.
U updatu jsem do celého těsta přidala ještě čtvrtku banánu a lžíci tvarohu, těsto bylo mnohem více hladší a s banánem chutnalo trochu jako banana bread, který miluju :)
Vše jsem pekla v troubě na 170 C cca. 15- 20 min. 
Ještě za horka vytáhla, přelila tvarohovou polevou, potrouhala a pěkně za horka jedla...
Musím přiznat, že pokud budu příště dělat snídani pouze pro mě, bohatě mi bude stačit těch gr. 30, byla jsem i tak parádně nacpaná, ale každý podle chutí :)


Dobrou chuť a snad i Vám všem krásné zítřejší ráno

Komentáře

Oblíbené příspěvky