February challenges

Jsem lenoch!!!!!
A to, že jsem lenoch už všichni víte....
Tak to trocha osobního přiznání k pondělku :D vlastně už ke včerejšímu dni. No, každopádně po mém příjezdu z USA, kde jsem strávila báječného půl roku se skvělýma lidma a skvělým jídlem, jsem se rozhodla zatočit s kilama, které jsem si s těma skvělýma lidma a díky skvělému jídlu stihla vypěstovat. Člověk by si i jednou řekl: "každý den běháš, cvičíš, to ničemu nevadí, si dopřát!" Ah, CHYBA! Nenechte se sladkýma řečma napálit...
A tak, po mém příletu začal trochu dietnější režim. Faktem je, že mám k tomu doma skvělé podmínky, protože v to všichni jedem společně...ale pořád mi chyběl pohyb. A tak jsem se rozhodla alespoň pro minimální cvičební plán na únor.
Co budu cvičit? 
Squats
Plank position 
Crunches
A na to všechno jsem si vytvořila vlastní kruhový trénink, do kterého přidávám, s ohledem na čas a chuť další cviky a každý den je toho o kapánek více, než den před.
A tak budu ráda, když se ke mně přidáte a v téhle výzvě pojedeme spolu.
Znáte to:
Bude nás víc, nebudem se bát vlka nic :) 

P.S. Jako úkol vám všem, dávám i to, zaměřit se na svoji osobu, snažit se být v pohodě a užívat si každého dne.


Cítit se skvěle, je velké plus :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky