Quark & cream celebration cake

...pečení miluju, je to něco, čemu člověk podlehne jednou a napořád. Horší chvíle nastává, když je na dietě celá vaše rodina, to potom pečení ztrácí své kouzlo a vy jen smutně sedíte u trouby a na pečícím papíře pečete max. dietní kuře.
Ne, není to s námi až tak zlé, ale faktem je, že se u nás doma momentálně nepeče...
A tak se pro mě výbornou příležitostí stalo to, že jsem slavila: narozeniny, ale hlavně mé ukončení studií, to, že jsem se stala Mgr. No, řekněme si narovinu...je to vůbec důvod k oslavám? :D
Každopádně jsem se rozhodla pro svůj, momentálně nejoblíbenější koláč. Není na něm vůbec nic težkého, je to rychlovka a ke všemu výborná.
Co budete potřebovat? 

1 balíček cukrářských piškotů
ovoce- lepší je z plechovky, ale pokud je čerstvé, i to, je výborné
400 ml šlehačky 
2 nízkotučné měkké tvarohy
1 vanilkový cukr
ztužovač šlehačky
cukr podle chuti

Samotný postup je rychlovka, hotová během 20 min. Do dortové formy naskládáme co nejtěsněji cukrářské piškoty. Každý z nich zakápneme lžičkou šťávy z ovoce. A naskládáme ovoce dle chuti. Jako další krok si vyšleháme šlehačku se ztužovačem a v druhé míse tvaroh s cukrem podle chuti. Já preferuju méně, mám radši pocit toho, že alespoň v tom zůstane dietnější, ale je to na každém z vás. 
Postupně do tvarohové směsi přidáváme šlehačku, kterou pomalu promícháváme, až vznikne nadýchaná hmota, kterou polejeme piškoty s ovocem. Je už čistě na vás, kolik vrstev piškotů naskládáte, já dávám dvě, mám pocit, že to lépe drží, ale věřím, že i s jednou a pořádnou dávkou chladu by to ztuhlo.

A výsledek je zhruba takový:

Dobrou chuť!

Komentáře

Oblíbené příspěvky