Podzimní bucket list

..aneb Co bych chtěla v podzimním pošmourném počasí dělat

Tenhle seznam mi už v diáři leží pěkně dlouho, mám ho vlastně nalepený od prvního dne, kdy se obloha zatáhla hustou mlhou a já místo letních šatů musela vytáhnout ty podzimní a na ně ještě nasadit trench coat, protože teploty nejen po ránu dosahovaly nepříjemně nízkých hodnot.
Ale jinak, jinak podzim vlastně miluju. Miluju ranní mlhy, miluju sluníčko, které se snaží přes tu mlhu proniknout a miluju padající listí, které má neskutečně mnoho barev a já si v něm často musím prokopávat cestu.  A vlastně miluju i ty nepříjemné deště, to ucákané počasí, protože mi dává možnost zalézt si s knížkou pod peřinu, zapálit si svíčky, pustit hudbu a jen tak relaxovat. Bez toho, aniž bych se musela druhým ospravedlňovat, proč ten čas netrávím venku. Protože každý pochopí, že když je venku ošklivo, varianta KNÍŽKA, POSTEL A ČAJ je prostě jediná možná. Ok, ok, uznávám, že bych mohla ještě zabalit své sportovní oblečení a vydat se spálit trochu kalorií, ale když ty knížky jsou táááák zajímavé a kolikrát je hltám, že na celou posilovnu doslova zapomenu.

Ale zpátky k mému Podzimnímu Bucket Listu

  1. PÍT VÍCE ČAJŮ- hlavně těch bylinkových. 
    U tohodle bodu se nebojím, že bych ho nezvládla. Nejen, že s podzimem se mé chutě na čaj větší a větší, ale taky jsem občas nachlazená a vím, že s čajem jde hned všechno líp.
  2. VYTŘÍDIT LETNÍ OBLEČENÍ- bod č.2 si už můžu odškrtnout a jsem za to ráda, celý šatník vypadá tak nějak protříděnější :) 
  3. BÝT VÍCE KREATIVNÍ- vytvořit si dekoraci, ušít něco (cože, prosím, to jsem opravdu napsala? ) 
    Ok, že něco ušiju, s tím jsem se asi maličko nadcenila, šít neumím, neumím ani plést a vlastně už ani háčkovat a nějak nepředpokládám, že bych jednu z těchto činností v budoucích měsících začala ovládat, ale ráda bych se více věnovala DIY projektům, např. tomu, abych konečně v příštím roce měla VLASTNORUČNĚ vyrobený diář. 
  4. STRÁVIT VÍCE ČASU SAMA SE SEBOU- v pozn. mám, že bych si minimálně jednou týdně chtěla užít samu sebe, nemluvit, nebýt na internetu, nebýt v dosahu mobilu.
    Kdo mě zná, ví, že jsem člověk neskutečně společenský a občas s tímto bodem můžu mít NE malé problémy, ale už v USA jsem se naučila, že jednou za čas tohle potřebuju. Potřebuju strávit čas jen se sebou a svými myšlenkami. Často mi tohle neskutečně pomůže a já tak mám nově nabytou energii. 
  5. NAJÍT SI SPORT NA ZIMNÍ OBDOBÍ- a možná, že to bude zrovna posilovna a možná taky ne. Nějaké nápady, popř. pro pražské kamarády- nechcete se do něčeho zapojit se mnou? 
  6. ROVNOMĚRNĚ ROZDĚLOVAT ČAS mezi přátelé, přítele, rodinu a samozřejmě času sama pro sebe. Abych neměla pocit toho, že někoho protěžuju. Protože, i přesto, že mám přítele, tak nechci zapomínat na přátelé, kteří tady pro mě byli, jsou a budou. A rodina- ta tady je pro mě od narození a mám pocit, že občas je posunuju na druhou kolej, i přes vše, co pro mě často dělají. 
  7. NAUČIT SE NEOTEVÍRAT PRACOVNÍ EMAIL v době kdy nejsem v práci.
    Ono se to snadno řekne, ale hůř dělá. A věřte, že kolikrát mi cuká ruka, abych ho neotevřela, ale lepším se :) Jen občas to prostě nejde....
  8. PŘEČÍST VÍCE KNÍŽEK a to ne pouze beletrie, i když i tu miluju....
  9. ZKUSIT NOVOU KUCHYNI- tenhle bod si můžu odškrnout, protože jsem v podzimním období už vyzkoušela dvě nové a to srbskou a chorvatskou, ale pořád bych klidně zkoušela dál. Novým chutím není nikdy dost.
  10. POSTUPNĚ PLÁNOVAT a nedělat unáhlená rozhodnutí. Protože ty mi často ovlivňují neskutečně život. Jsem velmi impulzivní a občas dokážu být i vznětlivá, ale řekla bych, že dokážu na sobě poměrně pracovat...a proto věřím, že i postupné plánování se mi bude dařit. A taky, neplánovat na dlouho dopředu ale hlavně ŽÍT PŘÍTOMNOSTÍ, protože ta je důležitá.
  11. VÍCE SE USMÍVAT- ano, tenhle bod píšu i já, která se usmívá 90% času, ale prostě....úsměvů není nikdy dost a věřte, že i po dlouhém dni v práci, kdy se usmějete na paní prodavačku v krámě nebo na lidi na ulici jim i vám dokážete neskutečně zlepšit den. 
  12. VÍCE VAŘIT JÍDLO DOMA- a na tomhle bodu bych chtěla opravdu zapracovat. Kde jsou ty časy, kdy jsem vařila jídlo POUZE doma, a kdy jsem opravdu věděla, co do všeho dávám. Beru to jako jeden z hodně podstatných bodů tohodle seznamu. 
  13. POZVAT KAMARÁDY A ZNÁMÉ NA VEČEŘI- kterou samozřejmě uvařím, protože takové večeře pospolu jsou prostě nejlepší. Lidi se mezi sebou poznají ještě lépe, než se znají.

    A na závěr, a doufám, že tohle se mi daří
  14. KAŽDÝ DEN UDĚLAT DOBRÝ SKUTEK ať je to sebemenší maličkost, třeba jen ten úsměv nebo pomoc někomu v metru, komu se právě rozsypal celý nákup nebo paní, která má problém přejít přes přechod. Věřte, že tímhle se zlepší den nejen vám, ale zajistíte to, že se dobré skutky budou šířit i dále. JE TO OVĚŘENÉ!!!!! 

Komentáře

Oblíbené příspěvky