Speed dating vol.2- follow up

Nebudu to dlouho napínat....pan úřasný a vysněný se neozval ani ve středu večer, ani ve čtvrtek...a vlastně ani v pátek. A tak jsem sebrala veškerou svou odvahu a hodila do ringu veškerou svou odvahu: BUĎ ANEBO. Pokud se ozve...tak bude rande a pokud ne, aspoň jsem to zkusila a nepromarnila tak jeho kontakt- protože, věřte nebo nebo, ten kluk mě vážně zaujal.
No a během krátké doby došla i odpověď. Slovo dalo slovo a já si o den později o půl 7 večer (po neskutečně krásném výletu s kámoškou, kde jsme ušlapaly asi 20 km) vykračovala na naše první (a doufala, že ne poslední) rande. Za ten večer jsem našlapala dalších X km- nepočítala jsem je :), nasmála se, najedla i něco vypila...a domů slavnostně došla až kolem 3 ráno. Okouzlená a naprosto nadšená. Z pana KRÁSNÉHO A ZAJÍMAVÉHO byl najednou pan ÚŽASNÝ.

Teď, s odstupem takřka dvou měsíců musím říct, že naše první rande (jak už asi všichni ví) má i pokračování a to pokračování je čím dál tím hezčí. S panem ÚŽASNÝM je mi tak, jak mi snad nikdy nebylo...první rande vystřídalo druhé a druhé třetí...a jak oba tvrdíme....jde to tak nějak přirozeně...tak budu doufat, přát si...a vy klidně můžete všichni se mnou, aby to pořád bylo tak hezký, jako to je teď.

Komentáře

Oblíbené příspěvky